Skalky episode II

Czwartek, 28 lutego 2008 · Komentarze(4)
Dzisiaj kolejny wyjazd skałkowo-mostowy, i kolejne atrakcje w objazdowym parku linowym einsteina. Tym razem zajęliśmy się tyrolką* i zjazdami. Bogato dość.
Po mozolnych przygotowaniach (tyrolka to poważna sprawa, nie ma co się spieszyć), udało się! Pierwszy pojechałem ja, żeby sprawdzić system. Wszystko pracowało podręcznikowo, zatem bez wahania umożliwiłem zabawę reszcie naszego rowerowo-linowego team'u.
Zabawę zakończyliśmy grubo po zachodzie słońca i przy temperaturce 3st. C.
Dzięki wszystkim za fajną zabawę.

Pozdrawiam!

PS 1. fotki pojawią się w najbliższym czasie, o ile Sebastian mi je udostępni

PS 2. troche wiecej kilometrów, bo w tym także kręcenie po wsi przed - i po skałkach.

-----
* tyrolka - in. most linowy. Jedna z technik linowych, polegająca na przemieszczaniu się z reguły na dużych wysokościach, po poziomo napiętej linie.

Oj chłopaki zazdroszczę Wam troszkę tego "rowerowo-linowego" teamu! Fajna sprawa łączyć ze sobą dwie takie świetne pasje! Nic tylko pogratulować, że tak się świetnie dobraliście!
Oby tak dalej!

Pozdrawiam!

Mlynarz 21:21 piątek, 29 lutego 2008

super sprawa, wybrać sie bikiem na skały gdzieś, albo na jaskinie, ale nie-super jest taszczenie tego nie raz kilkadziesiąt kilometrów od domu... cały szpej jednak trochu waży.

einstein 22:33 czwartek, 28 lutego 2008

fajnie brzmi 'park linowy einsteina' a tak poza tym super sprawa jazda na linie i biku w 1 dniu (tzw. 2w1)

pozdro!

katane 21:59 czwartek, 28 lutego 2008

;( ;( Niee... taka frajda mnie ominęła :( We dwóch byliście? :>

vanhelsing 20:15 czwartek, 28 lutego 2008
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot