W moim zagmatwanym życiu (w końcu to blog jest, więc o życiu też winno się tu pisać :D), zaistniała dziś potrzeba odwiedzenia bike shop'u. Pojechałem sobie zatem w stronę centrum mojego miasta, by w drodze powrotnej zahaczyć o ów sklep. No i w pechowym momencie, zjeżdżając na dwukierunkowej z prawego pasa, na lewe pobocze, miało miejsce duże niedopatrzenie z mojej strony... zrobiłem to na podwójnej ciągłej, a nie zwróciłem uwagi na radiowóz nadjeżdżający z przeciwka :/
Na szczęście dla mnie, chłopaki byli mili i obyło się bez płacenia.

Moi drodzy, zatem zgodnym chórem
- Chwalmy Polską Policję!

Miałem wrzucić jakieś zdjęcie, ale bałem się, że się rozmyślą...

Jescze są tacy policjaci co ino pouczą człowieka a nie odrazu mandatem karać. To duży plus dla tego policjata.... albo szczescie maiłeś heheh:)

Pozdrowienia DAriusz

DARIUSZ79 21:03 wtorek, 16 października 2007

o to chozi o to chozi:)

jahoo81 23:22 wtorek, 9 października 2007

bo w sumie - mieli rację - przegapiłem. mieli rację. a takie spotkanie na pewno przypomni mi się następnym razem przy podobnej okazji.

einstein 23:00 wtorek, 9 października 2007

A jednak!!!
Niektórzy policjanci lubią bikerów :)
Czasem nieostrożnym muszą jednak pogrozić paluszkiem :D
Pzdr Asica:)

jahoo81 22:41 wtorek, 9 października 2007
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd